Tank om jag hade en liten, liten apa....!

Hjarnaktivitet = 0

Will staying make me happy?

Will going back to Sweden make me happy?

Answer to both Q's = I DON'T KNOW!

Enda svaret jag kan komma med e att om jag aker tillbax till Sverige sa har jag mer tid att spara ihop pengar OCH jag kan fara ut pa nya aventyr fortare!

Nagot som jag saknar nar jag e har e ett 'hem'....nog for att min familj har e valdigt flexibla och sa...men det e anda jobbigt att 'bo' pa jobbet!

Jag onskar att ngn utomstaende skulle kunna ta en titt pa mig a saga 'du skulle nog ma bra av att aka tillbaks till Sverige' eller 'fan, du ser ju ut att ma sketabra har, stanna ett tag till vettja'. Men det e ju onsketankande!

Diggilo digglej, alla tittar pa mig nar jag gar i mina gyllne skor....!

Jag menar ; 6 manader e inte mkt.....det e ju inte det att det inte kommer att ga fort....men just nu kanns det bara sa jakla pissigt! Jag skulle ju inte forlanga....! FUCKERSFUCKERSFUCKERSFUCKERSFUCKERS! Ursakta spraket.....or not! 3 manader hade ju varit det ultimata....men man far inte stanna 3 manader langre! Javla organisation!

Varen e fortfarande har :D Men det e inte lika varmt som igar...men anda..det e ju inte -20 iaf! Igar hade +12 :D jaklar vad glad jag var...var ute m hunden i en timme...jaklar vad trott jag vart sen pa kvallen...e ju tamefan inte van att vara ute sa lange jue :D Vintren a jag kommer inte alltid sa bra overrens.. :D typ bara nar det e soligt a sa!

A fan, ska slanga i en tvatt, sen ska jag a vovven ut pa promenix...nicenicenice!

Puss pa alla!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har precis kommit hem ifran en harlig promenad m vovven....sa harligt med fint vader...man fattar knappast att det e sa fint...Me like!
Ska forsoka hinna ivag till min foppatoffel handlare idag :D Har fatt en del bestallningar fr Sverige :D A sist jag var dar sa sa han att om jag kopte minst 10 par sa kunde han nog fixa ngn sorts rabatt till mig ...Me like! Dom e ju en aningens billigare har...ettt par barn tofflor kostar $25 (exkl skatt), a ett par vuxentofflor kostar $30 (exkl skatt, typ $32..eller natt).
Kanske ska forsoka fa i mig lite lunch forst...blev bara ett agg till frulle....a det star man sig inte pa sa bra!

Det e nog fixat med transport i Albany oxa :D Far vanta lite pa Albany airport..men det kunde ha varit varre!

Nu ska jag kila igen, far se om jag kikar in igen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha nja men det är iaf 1 år och 3 månader jag bott här:P

2007-02-22 @ 21:15:58
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: anna...

apor har jag gått om... 1 2 3 hahaha och 2 hoppar inte i min säng.. dom sover där !!!! och du har faktiskt fått massa apfötter på posten...
varit ute och lunchat med em, fia jossan och emil idag,,,, måste lära han hur kul det är att shoppa......sova lite kanske,,,,
kram

2007-02-23 @ 01:24:18
Postat av: Jenny

Kul för dig att det är vår! Här har det toksnöat i två dygn nu -5 visar termometern, inte kul alls! Puss

2007-02-23 @ 09:10:16
URL: http://jemafr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0