2007....now, how weird isn't that!

Okej....hmmm....nytt ar....IGEN!!!
Hur sjukt som helst!
Detta nyar firades i Lincoln Park, Chicago! Hur mkt folk som helst dar vi var....Hemma hos Tim var vi for ovrigt! Hade aldrig traffat hnm forut, men han var trevlig!
Hmmm, vad gjorde vi da..???....Forst hangde vi bara i soffan m Charlie, hade allmant trevligt faktiskt! Sen minglade vi val runt lite, traffade folk vi inte sett sen i somras....Det var skoj! Vi spelade nge olspel oxa...jag kan ju inte skryta om hur bra jag var pa det heller....hahaha...men vafan, jag spelade iaf...det var skoj!
Ja ni. vad hande mer...inte mkt faktiskt...Kom hem m 5 nya nummer i telen...Oxa kul...eller natt!
Ingen av oss var val speciellt nykter, men jag maste nog saga att vi uppforde oss riktigt bra anda! Var vall hemma runt halv 6...tidningen kom samtidigt som jag...hahaha!
Sa idag har  spenderat storre delen av dagen pa soffan....a forsokt att inte rora pa mig allt for mkt...for varje liten rorelse har gjort sa att det kannts som en explosion i huve't!!! Men nu e d bra igen!!! :D

Jaja, snart kommer famijen hem....! Blir nog en tidig kvall for mig...lite teve a sen sova...jajjeman!

Manga Kramar

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

hehe =) låter som om du hade kul iaf! Love!

2007-01-02 @ 10:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0