Jag ser det snoar!

Ja nu snoar det pa riktigt...helt galet! Vi far se imorgonbitti hur mkt det har kommit under natten! Vet inte om jag ska skratta eller grata...! Menmen, det blir nog bra..Jag tanker sa har ja -hur lange kan det stanna kvar egentligen?? Halva januari har gatt redan...sa februari-mars kanske...+ att jag far valdigt glad over att det inte kom i november redan..! Se, jag forsoker tanka positivt...LOL!!!

Nu la jag kila upp a saga till barnet att sluta springa runt a lagga sig a sova ist! Far se hur det gar...mindre bra skulle jag tro!

Jaja, jag aterkommer snart...kanske inte idag....men pa mandag kanske!!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Jenny

Även vi har fått lite snö men det verkar som det ska regna bor igen! Kramar

2007-01-19 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0