Tjohoooo!

Jahapp, vad har hänt sen sist.....mycket antar jag!
E ju i Sverige nu för tusan....hahaha!

I fredags var vi till Örebro för Jenny hade examen *wootwoot*. Hon e vuxen nu ;)
Sen vart det middag i Flen....YUMMIE!

Film på kvällen...Ice Age 2

Lördagen vart kanske lite stressig...höhö. Hade väl kanske inte så mkt tid på oss att fixa iordning allt som vi trodde....å så fick vi ju lov att sola lite oxå...whatthefuck, det e inte alltid det e så fint väder i Sverige lixom, man måste ta vara på tillfällena som ges!
Jaja, vi kom i tid till festen iaf :D
Trevlig fest var det...*wootwoot*....Och jag VET att jag var bäst på tp.....även fast inte alla tyckte det! Huvudsaken att jag vet det iaf!!! Hahaha!

Nåja, nu e jag hemma iaf...överlevde...höhö!

Ska sussa nu tror jag, ska försöka komma iväg till Jossan & Emil på morgonen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0