26 Grader!

Jajjeman, sa varmt hade vi det idag! Nar jag akte hem fran skolan (22.00) var det 22 grader ute...hur harligt later inte det lixom! Anyhow, ingen ropar hej annu! Det ska snoa pa fredag....tji fick vi lixom! Men va fajsiken, nu vet man iaf att varen e pa vag :D Ingen ar gladare an var jag e, det kan jag banne mig lova!!!

FOPPATOFFLOR!
Ska nog oppna mig en liten business....det verkar ju lona sig, hehe! Om ni har missat hela grejjen sa kan jag ju beratta att jag har kopt a skickat hem endel toffler under ett par veckor nu...a det verkar aldrig ta slut....Svenska folket skriker efter crocs! Haha, kanns som det iaf! Jag har spenderat manga timmar i den lokala skobutiken :D Tur for mig att dom tycker om mig! Iaf, var dar idag igen (NAHA!), kommer in a ena karlen som jobbar dar sager -Tjena Sara (vi anvander oss av fornamn..vi har blivit personliga, jag e ju dar jamt lixom), vanta lite sa ska jag gora klart har med den har kunden a sen vill jag prata med dig!
Shit tanker jag, vad har jag nu gjort...kopt for manga eller ;)
Han springer ut pa lagret a kommer tillbaks med min bestallning, a fragar sen vad for skostl jag har. What? 6.5-7 (US stl). Ja men jag menar crocs. Aha okej, da har jag S. Jag a Mike (andra karln) tankte ge dig ett par, sa sag bara till vad du vill ha for farg sa ringer vi nar det e fixat! Dar star jag som ett fan a stammar -mmmmmmen mmmmmmen, det behover val inte NI gora! Men det tyckte han minsann!
An't dom goa sa sag!!!! Det e tur att man e omtyckt sager jag :D Trodde dom var trotta pa mig vi det har laget! Men ikke sa Nikke! Rabatt far jag pa allt jag handlar oxa :D Jag kanske inte e sa elak som jag sjalv tycker ibland (andra oxa for den delen) :p

Annars da!??!
Var ju till Silver Bay, Albany forra helgen! Det var faktiskt skoj, over forvantan. Kanske hade varit roligare om ngn harifran hade foljt med, men vafan, man reder sig val sjalv! Var valdigt intressant, hade kanske varit battre om det varit mindre mannsikor dar, men det var val skitsamma. Lararna var toppen, maten var sadar, sallskapet gick det med :D
Enda som inte var sa jakla roligt var att det var sa jakla manga svenskor dar! Vissa var sanna jakla fjortisar! Det pratades svenska till bade hoger a vanster....KNEPIGT!!! Vi hyrde ju bil....!!! Det gick ju bra...typ! Trott som jag var sa fixade jag bilen a allt, sag tillsynes kanonbra ut! HA! Kommer tillbaks pa sondagen a far kvittot $323,78! WHAT?????!!!! Lite konfunderad gar jag till dom a fragar varfor det blev sa mkt. Jo, jag e ju inte 25, sa da blev det $230 tillagg! MEn seriost tycker jag da! E ni helt jakla sanna med mig! Men sa var det, a jag hade ju skrivit pa! Jamen det e val klart som fan att jag skrev pa, ville ju biljaveln jue! Andra kanske vet om att man maste vara 25, MEN inte jag, a nog for att jag kanske borde ha last lite nogrannare osv...men jag tycker anda att tanten dar som var sa otroligt javla trevlig, kunde ha tankt pa att saga ngt nar hon sag att jag inte var Amerkan etcetcetcetcetce..Men det tyckte inte hon! Jahaja, det var val bara att betala...SWEEEEEEEEEEEEEEET! Som tur va sa var vi ju 3 st...men kul! Hade planerat att det skulle ga pa ca $100 med bensin a allt, sa det var ju en liten skillnad! Amerikaner sager jag! Ibland funderar man jue!!! Menmen, Sara i ett notskal lixom...tror att jag har koll pa allt....HA! NOT!

Har snart varit i Staterna i 300 dagar...SJUUUUUUUUUUUUKT! Kan ngn vara sa snall a forklara hur det har gatt sa otroligtjaklaskitfort!!!

Nasta vecka bar det av till Florida...hoppas pa lite sol sa man kan se lite representabel ut nar paronen kommer a halsar pa.... e man lite brun sa kanske dom inte lagger marke till Amerika-kilona som smygit sig pa :D Hahahahahaha, skulle inte tro det va! Pretty Obvious!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0