Hej halla!

Hmmm, vad har hant har da??? Ingen aning...kanske!
Vantar for fullt pa varen, men den tycks inte vilja komma...det snoar..! Not what I wanted!

Medans jag vantar pa varen sa forsoker jag sysselsatta mig med diverse grejer. Var till Charlie i lordags...det var skoj..hehe! Men dom lyckas alltid fa oss att spela na dumt spel...maaaaaaaaan! I lordags sa spelade vi 'Kings', 'Sevens' a 'Dick in the box'....det sistnamda e INTE en av mina favoriter. Jag satt mellan Luke a Charlie, a det gjorde ju inte det hela sa mkt lattare! Nar vi kom dit sa var det typ inga dar, men vad gor det..vi e ju ganska roliga :D Sen sa efter kanske en timme sa var det helt plotsligt 30 pers i lagenheten WTF! Det var en rolig kvall...manga manniskor som man kande..det enda daliga med kvallen var att i slutet sa borjade tva killar i pyjamas dissa Sverige! I PYJAMAS....VEM F-N KOMMER TILL EN FEST I PYJAMAS!!! Anyway, orka!


I sondags akte vi shoppade lite...tror att jag bara kopte ett par flip-flops...good on me! Sen drog vi ut a kakade..NACHOS!!! Yummie!


I mandags sa fick vi for oss den briljanta iden att vi skulle ga ut!!! Eller ja, Charlie undrade om vi ville hanga lite...sure..men nar vi kom dit dar vi skulle traffa dom sa var dom inte dar...WTF! Stallet stangde a vi drog vidare till nasta stalle...nar vi antligen fick tag i hnm sa sa han att han inte ville ga dit...! det kunde han ju sagt fore sa hade vi kunnat stanna hemma...! Jaja, det var en trevlig kvall iaf! Lagomt bakis a skakis igar, hahahaha!


Idag har det inte hant sa mkt...men det hinns!!!


Puss sa lange! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pyamas på fest !?!?!?
ALEXANDRA !!!
När vi hade melodifetivalmiddag hemma gick hon i sin nya pyamas....

2007-03-10 @ 16:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0