I'm hot coz I'm fly, you ain't coz you're not!

Har rullar livet pa som det ska....tror jag iaf...kan inte forestalla mig ngt annat iaf :)

Pratade med min vardmamma om mitt beslut....hennes svar var -Well, you don't have to decide until March 30th right? So we'll see after Florida.
Ooooooooookej...we'll see...hahaha..! Nog for att jag vet vad jag vill.....saaaaaaaaaaakert!

St Patrick's Day pa lordag....kuuuuuuuuuuul....eller vad vet jag...stort har iaf! Ska jobba till 18.00 pa lordag sen ivag pa mote, sen sa far vi val se om det blir na party efter det :D Troligtvis, hahaha, om jag kanner oss ratt...moahahahahaha!

Ska forsoka hinna med att fixa in lite nya bilder pa bilddagboken...om det hinns! Har iofs inte sa manga nya...tror jag, men endel finns det nog!

Nu star det helt still i bollen...vet inte vad jag ska skriva, aven fast det finns ett ton grejer som jag skulle vilja hava ur mig!

Love

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det får du göra;)

2007-03-16 @ 09:01:20
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Lillesyster

ska försöka kommentera alla som jag har läst idag nu...to begin with 26 grader!!!!!!! me want that too! men oroa dej inte, solen lyser in i min lägenhet typ hela eftermiddan så där är det lätt mellan 100-150grader =)...fjortisar? we dont like!....skönt att åka till florida, lite avis men vafan jag ska ju tillblnge haha =)...
puss

2007-03-19 @ 12:54:24
Postat av: Anna

jag vill oxå åka till Florida.... nerå... men jag vill följa med gry till mallorca...
hare...

ps... hitta på en bra motiverin och anmäl mig på mix megapol.... snällla...

2007-03-21 @ 11:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0