Bara for mamma :D

82325-5

Det har kanske inte ser ut som en hel massa skor...men det ska tillaggas att alla dom har skorna inhandlades inom loppet av 2 veckor efter att min kara mamma farit hem...oooooops! Alla utom 3 par...men dom kan lika garna raknas med dom m, for antalet har anda utokats :D Jag skickade ju hem en massa skor m mamma, a sa kom jag pa att jag 'behovde' lite skor :D
Dom enda skorna pa den har bilden som har varit m anda sen Sverige e mina Adidas...a jag har inte riktigt bestamt mig for om jag ska kasta dom an.....LOVE'EM you know!

Har fortfarande lite angest for att jag inte ska fa plats med alla mina grejer.....men det ska nog ordna sig...tror jag...! Gaaaaaaaaaaaaaaah!

image6

Mina babisar.....(glomde vanda pa bilden..ooops). Har slangt mina mukluks....sorjer fortfarande...tycker inte om att slanga skor forstar ni....e alltid lite sorgligt....! Men dom var trasiga, sa det var bast sa :(

Jaja, nu ska jag kila....syssla med ingenting.. :D

I'm yours - Jason Mraz      Riktigt bra lat!

Puss sa lange

Kommentarer
Postat av: carro

oooh, me love shoes !!!
var är crocsen då ? tsss :)
kram

2007-05-18 @ 17:26:43
Postat av: Jenny

Ha ha! Du är rolig! Men jag vill oxa handla så där mkt skor! Kram

2007-05-19 @ 10:04:32
URL: http://jemafr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0