Nu blir mamma stolt!

Jag hat slangt mina adidas....eller...egentligen har jag inte slangt dom an....jag har inte riktigt bestamt mig for om dom far i soptunnan...dom ligger i en pase pa vag ut till soptunnan......faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Naej, dom blir nog m hem.....eller nej, dom far inte plats...men dom e mina alsklingsskor...! Nej, jag slanger dom for mammas skull...sa blir det lite mindre grejjer hemma hos henne...jag lovar....e pa vag for att slanga dom nu..!

Lite vemodigt....gaaaaaaaaaaaaaaah!

Jaja!

Snart bar det av....2 timmar kavr tills vi ska aka till flygplatsen.....WEIRD!
Fuktigt som fan e det har nu,,,,helt galet....man behover bara ga utanfor dorren for att smalta bort...jaja..! Det kommer jag nog inte att sakna sa mkt iaf, fuktigheten...!

MY CHI-TOWN.....LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Gaaalet att du är på väg hem! Om bara några dagar får vi kramas igen! Är på skit humör och behöver en kram! Du kan väl ringa fredag kväll om du har tid och lust! Kramar

2007-05-24 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0