Stressad, forvirrad..kanske bara i mina egna tankar...

Jag har alltsa ingen forklaring varfor det som hande idag hande..!
Vad hande tanker kanske ni????!
Jo, det ska jag ta a beratta....OMG!
Var pa vag hem fr frisoren, a skulle traffa Marielle hemma hos mig, tankte att jag skulle parkera sa nara garaget som mojligt sa att hon skulle fa plats m sin stora bamsebil...! A det gick bra tror ni.....NEJ! Alltsa grejjern ar att jag har gjort den dar parkeringen ca 1000000000000 ggr! Idag dock sa tog jag en alldeles for snav svang, a vad hander da...jo jag kor in i garaget med sidan av min bil bucklar bilen pa den sidan....SMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTH!
Men vafan lixom...tror ni inte att jag har nog att tanka pa...! Shitalabacon! Jaja, det e som d e...har ju inte formagan att gora saker ogjorda precis! Menmen, ringde Jen a berattade vad som hant..var val inte mer med det...hon ba ' well, our cars aren't the best anyways'...nar jag berattade for Jim sa tyckte han att det var ju iaf bra att det var den bla bilen iom att den redan e bucklig! Jajjeman, Jim har bucklat den 2 ggr!

Men nu borjar jag tro lite smatt pa Linas 'karma' tjaffs. Igar nar Jemma kom a hamtade mig sa backade hon in i en bil, a da skrattde jag sa gott....HAHA, skrattar bast som skrattar sist lixom....kom ju for fan tebax a bet mig i arslet!

Om en vecka sitter jag pa ett plan over Atlanten...hur jakla knepigt e inte det..! Lixom ska jag komma tebax till Falun efter ett ar, OMG! Chicago vs. Falun lixom.....hahaha, det gar ju inte ens att jamfora jue! Amerikas 3:e storsta stad, a Sveriges *onlyGodknows* lilla stad, hahahahahaha!
Har ju packat allt som jag kan packa.....ett litet problem dock, mina vaskor e ganska fulla...gaaaaaaaah! Men det ska nog ga bra, vaskan som jag ska ha som handbagage e ganska stor....det loser sig!

Jaja, nu e Chicakka tjejen lite trott forstar ni, maste sussa nu!

<3

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

EN VECKA BABY! kommer och hämtar dej på arlanda med smådjävlarna och mammsen om EN VECKA!!!! ringer dej ikväll! puss

2007-05-17 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0