Det var inte igår!

Känns som att det var en hel evighet sen jag bloggade sist! Kan ju bero på att jag inte skaffat dator till lägenheten än....kanske! Tur är väl det...kanske man kan säga. Vet inte om jag ens skulle ha orkat slå på datorn de senaste veckorna...har varit så grymt trött....å är fortfarande! Blir väl inte bättre efter att jag börjar jobba heltid...haha!
Har faktiskt klarat mig bättre än förväntat utan dator...lite tråkigt att man inte kan hålla koll på diverse bloggar bara!

Annars rullar livet på i vanlig ordning. Trivs grymt bra i nya lägenheten... :D Behövs fortfarande en del nya grejer, men det fixar sig!
Annars har livet mest handlat om jobb....middag m syskon, utgång....helt normala grejer alltså!

Är galet trött nu, spenderat större delen av dagen ute..... FYFANVAHÄRLIGTATTDETÄRVARMTUTE!!!!!! Var hemma hos S å hjälpte henne med trädgården.....Olivia bara sov å sov....Var kanske tur det, annars hade det väl inte blivit så mkt gjort i trädgården :P Imorrn blir det blnge m mamma, S, A å Olivia! Kul!

Nu blir det tack å godnatt för mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

jaaaaaaaaaaaaaaa det vaaaaaaaaaaar en evighet sen du bloggade! å jag har envisats med att klicka mig in på din blogg ändå sisådär två ggr om dagen. :)

Hoppas du har de bra i sommarvädret som vi hoppas håller i sej :) kram

2008-04-23 @ 23:24:20
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: Linda

Tjingeling, det verkar verkligen som du trivs i nya lyan och det är skitbra.
Har varit in på Lidl och handlat lite men har inte sett dig. Men du kan väll inte jobba jämt heller haha. God natt

2008-04-24 @ 22:30:28
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0