Trött

Igen....som vanligt med andra ord!

Skulle varit in till lägenheten med mer grejer idag, men det vart inget med det. S och Olivia kom hit så jag stannade hemma tills det var dags för jobb!
Hoppas att jag är uppe i tid imorrn så jag kan köra ett lass innan jobbet! Annars var väl inte det hela Världen heller. Får ta det när jag hinner.

Torsdag imorrn...2 dagar kvar av denna vecka på jobbet...! Kort helg å sen jobb igen...kul...hmm, inte så värst! Men man ska väl vara glad över att man har jobb!

Hade en asknepig dröm natten till idag. Drömde att jag var gravid...var så konstig att jag tom vaknade...WEIRD! Kanske har blivit påverkade av alla dom som fått barn å alla dom som fått reda på att tillökning är på väg. Vad vet jag! Konstigt var det iaf!

Hur fan ska jag få plats med alla mina skor i lägenheten'??? Hmm, jaja, det löser sig nog tror jag! Eller hoppas jag rättare sagt!

Nähä, om man skulle ta å sova lite kanske. Har ju som sagt 2 arbetsdagar kvar den här veckan, å dom ska man ju helst orka med oxå! Men orka gå in till sängen lixom!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0