Ledig dag!

Jajjemänsan! Idag var jag ledig...heeeeeeeeeeela dagen! Har inte ens pratat med någon från jobbet idag! Helt sjukt galet!

Spenderade större delen av dagen på kupolen, hell yeah! Vart lite shopping oxå ;) Som vanligt med andra ord! Diverse nödvändiga saker inhandlades. Skor :) Ansiktsrengöring, kokböcker (?), skålar, mascara, bisolvon....alltså helt vanliga grejer :D Jajussd, höll ju helt på att glömma, inhandlade ju en massa sloggitrosor...va ju ta 3 betala för 2.....resulterade i 6 par :) Väldigt sköna att jobba i.

Vart ingen film igår! Läste typ 3 sidor av min 'Hennes', sen sov jag som en stock! Blir nog ingen film ikväll heller...får helt enkelt ta med mig dom i helgen å kolla på dom då! Kommer ju inte orka göra så mkt annat ändå!

I almost fell for it yesterday....but I think I made it!!! I think!

Var hem till S, L å lilla Olivia idag! ACK, så jäkla söt man får vara då! Världens goaste unge! Hon sov iofs hela tiden vi var där, men det gör ingenting! <3

Näe om man skulle ta å göra kväller snart kanske...jomenvisst! E ju iofs en relativt lugn dag imorrn, värre på lördag 07.15-18-15 står det på mitt schema då.....rooooooooligt värre!

Sov så sött!


Kommentarer
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Ja, jag trivs som fisken i vattnet är. Känns underbart och overkligt!

Hoppas allt är bra med dig också!!
Kramar Louise

2008-03-01 @ 14:14:03
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Sanna

Tack så mycket! :)

2008-03-05 @ 09:42:02
URL: http://saani.blogg.se
Postat av: Linda

Tack detsamma=) vi får väll träffas någon gång.

2008-03-06 @ 14:37:50
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0