Snygga farbror BLÅ & jag!

kom inte in på bloggen igår, så jag får väl skriva nu ist!

Igår efter jobbet så tyckte vi att vi förtjänade en pizza, så vi drog till 'Venezia'. Satt väl där ett bra tag. Sen när jag åkte därifrån så tyckte jag att det var en konstig bil som åkte bakom mig...började ana oråd när jag svängde av från Lugnetleden...'Nu e d bäst att jag håller 50', tänkte jag. Hann väl komma ett par meter in där, då slår biljäveln bakom mig på det lilla blåljuset dom har i framrutan.....H-VETE!
Så jag kör in på sidan...å tankarna flödar fritt...Var ju säker på att jag inte kört för fort...hmm, vad kan det då vara...!?! Jaja, jag har ner rutan å inväntar farbror BLÅ....tänkte att nu kommer det en bitter jävel..! ICKE! Snygg som satan var han, hahaha! Vart ju mer nervös för att han var så snygg än för vad han stoppat mig för..haha! Iaf, så ville han se körkortet, å så frågade han om det var min bil etcetc. Å så fick jag självfallet blåsa...BAH, ja tjotjena, här har man jobbat hela kvällen men visst tog mig ett par bira inne på lägret...typ! Vart ju självklart negativt! Vad trodde dom, haha! Men jag antar att det e bra att dom gör sånna där random kontroller, för det e ju ändå en massa fyllon som e ute å kör! Men jäklar va snygg han va :) Made my day!
Har egentligen inga problem med att dom stoppar mig....skulle va ifall dom stoppar mig för att ge mig böter, det skulle ju inte va så skoj!
Men jag tycker inte att dom svenska poliserna e så farliga! Blev stoppad en ggn i USA, det var lite mer scary...! Den polisen var oxå galet snygg, haha! Men då var det mer sirener å så! Bara för att jag hade ett trasigt baklyse lixom...haha!

Idag har det varit relativt lungt....började jobba 11.30 ist för 13.45....moneymoney! Blir samma imorrn oxå, sen är jag ledig fre-lör...det blir skönt!
Vart mycket på jobbet den här veckan, det känns i kroppen. Men det är kul oxå...känns bra att det känns i kroppen att man gjort något! Men jisses, blir det en likadan dag imorrn som vi har haft mån-ons, då kommer jag att vara lagomt trött imorrn när vi stänger....!
Blir sovmorgon på fredag :) Måste upp en snabbis dock, för jag måste ringa barnmorskan...ska ta ut min p-stav...vet inte riktigt om jag vill sätta in en ny eller om jag ska prova ngt annat..eller om jag ska skita i allt....Svårt sånt där!!!!

Näefan om man kanske skulle ta å hoppa i säng kanske, för det blir nog inte roligare än så här ;)

PoK

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Poliser är spännande, här har vi bara snälle poliser! Var på förhör med en ungdom här om kvällen/natten och då blev vi vaktade av en riktig 10-poängare, trevlig var han oxå ... Kram

2008-02-21 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0