Tröööööööök!

Orkar inte vara förkyld! Ju mer jag snyter mig desto mer sn*r verkar produceras...(ursäkta språket). Inte så speciellt skoj kanske!

Ska snart ta ett bad...mysigt värre, eller ja...skönt ska det bli iaf!

Fuskade lite idag å var ute ett par timmar i det fina vädret. Satt i ett utvisningsbås vid bandyplan å kollade på is-gocart....! Varmt å skönt var det iaf, vindstilla var det där vi satt, skulle nog inte kunna stått där alla andra stod för där var det superkallt å blåste jättemkt! Kändes skönt att gotta sig lite i solen...man är inte bortskämd precis!

Jaja, nu blir det bad å sen en film tror jag....å soooooooooooooooooooooooooova! Så jag orkar jobba imorrn! Blir nog bra det oxå tror jag!  E ju egentligen inte sjuk.....riiiiiiiiiiight!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0