Världens sötaste tjej!

Var in å hälsade på syrran a Olivia idag! Men gudars vilken söt liten tjej!
Ville ju helst ta med henne hem jag :D
Så snäll å söt hon var, sov mest hela tiden iofs, men jag fick hålla i henne ändå :) LYCKA!

Har tagit kort på söta fröken MEN jag har tappat bort kabeln till kameran...BRA DÄR SARA! ICKE! Får vänta till pappsen kommer hem å så får jag sätta i mitt minneskort i hans kamera å fixa det så! Så kort kommer så småningom!

Shit vad svårt det var att köpa kläder åt henne då!
Ville ju helst köpa allt jag :) Blir nog bra om jag inte kommer skaffa barn, för det skulle bli så bortskämt, hahaha!
Iaf, kunde ju inte köpa allt till den lilla....(men jag ville jue). Köpte en body fr Bondelid, en body m. Nalle Puh tryck, en pyjamas m. Nasse, huvtröja å byxor m. Tiger, 2 haklappar m. Nalle Puh tryck, en liten Nalle som va jättemjuk å skön, ett Tigergosedjur som e JÄTTESTOR! Kommer säkert INTE att skrämma henne! Tror det var allt....VILL KÖPA MER, hahaha! Man blir ju köpgalen jue...haha. Men det e ju så roligt!

Får se om jag hinner att få in bilderna ikväll, annars kanske jag hinner det imorrn!

GREY'S ANATOMY IMORRN!!!!! Icke att förglömma!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh, vilket fint namn :). Vi har faktiskt tänkt lite på det också! :)
Hon är säkert jättesöööt!!!

Är olivia född på addes 16 årsdag?

2008-02-12 @ 22:30:30
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0