Idag var det faktiskt ljust!

Jajjemän, idag när jag satte mig i bilen å styrde nosen hemåt så var det fortfarande ljust! Helt underbart!!! Att så lite kan göra så mycket!
Men det är fortfarande mörkt jag åker till mitt pengatjänarställe...men det e ganska skönt på ett vis...bara det e ljust när man åker hem.
Jag tycker om när det e ljust ute...varmt oxå :)

Har bakat kakor idag :D Yay me!
Chocolate Chip Cookies...YUMMIE!!!! Har iofs inte provsmakat än, men dom brukar blir bra :/

Jobb imorrn med, 7-15.30. Helt okej. Men det blir nog sovmorgon på lördag för min del :) Kanske vaknar 08.00..haha. Har ju gått upp tidigt hela veckan. I måndags började jag 06.00, i tisdags var jag iofs ledig å gick inte upp förrens 08.30, ons-fre 07.00.
Imorse var det drygt att gå upp, vet inte varför sov ju ganska många timmar (22-05.30)..kanske hade någon konstig dröm som jag inte kommer ihåg.

Imorgon e d bal för äldsta syskonbarnet...OMG, har han redan blitt så gammal!!!? Hur gick det till, och NÄR hände det!!! Ska bli kul å se hnm i frack :)

Jaja, nu ska jag slappa lite i soffan innan det e dags att sussa.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0