The expanding Fransson family

Som folk kanske vet så är min familj allt annat än liten :)
Mer och mer folk tillkommer för varje år (känns det som iaf, haha).




 Bruce- the cat. Delar lägenhet med E & M. Alla levande varelser är lika mycket värda i vår familj, 
                                    Så man kan lungt säga att det här är våran bebis för tillfället................


                                                          .........men inte så länge till......................                   


                         (en stolt moster/faster Sara)
 S and the belly....jajjmän, snart kommer det en bebis :) WOHO! Inte länge kvar nu.... :D


Som ni kanske förstår är det här sånt som gör mig VÄLDANS glad :D Måste tyvärr säga att jag INTE åker och hälsat på E & M längre UTAN jag är där för Bruce skull. Samma sak gäller för S & L, dit åker jag inte heller för deras sällskap....det är magen med mitt syskonbarn jag vill träffa...! det bara är så! MEN jag tycker om er ändå, kanske inte lika mycket som Bruce och den lille...men det får ni räkna med ;)
Skoja bara...är klart att jag tycker om er oxå....lite iaf :P


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0