R.I.P Hajen.

Hajen har lämnat Stig B ensam kvar i fiskskålen. Väldigt sorgligt, och Stig B är alldeles förtvivlad. Stackars lilla guldfisk! Men som tur är så har han ju Bruce- the cat kvar att leka med....eller nått!

Egentligen borde jag hoppa i säng....är galet trött, och har varit det ett tag nu, men ni vet hur det är.
Kikar på resor till Holland....hade jag bokat när jag först kollade på resor så kostade det typ 1000:-...nu kostar det typ det dubbla....bra där Sara! Menmen, ska ju trots allt på bröllop. Å så farligt är det ju inte, men det är ju lite surt när man vet om att man kunde fått det för halva priset!!!

Imorrn (eller idag ju), fyller lillesyster hela 22 år....GRATTIS!

Jaja, nu ska jag kolla runt lite efter en ny tv...sen blir det sängen...I promise!

Kommentarer
Postat av: Emma =)

weeei im old =)

2008-07-14 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0