1 down, 2 to go!

Nu är lägenhet fixad...då fattas bara utbildning och pojkvän ;) Haha, blir nog bra det oxå skulle jag tro.
Min lillasyster kom med den briljanta idén att ist för att inreda lägenheten med möbler, så kunde jag ju inreda med skor! Snacka om att jag skulle spara pengar.... Mina skor skulle nog fylla upp en ganska stor del av lägenheten. Men det blir inte så...satsar på möbler ist. Allt gick så fort :) Inflyttning 1/4...det är snart!!! Men jag jobbar dock min 8-dagars vecka då, så det kommer nog ta mig en vecka att flytta in! Men jag är ju ledig helgen 5-6/4, så då får man kanske bege sig till IKEA...NICE!!!! Lättare att få bärhjälp under helgen oxå!
En sak jag inte behöver köpa är ett duschdraperi, för det att jag redan inhandlat. Köpte ett duschdraperi med 'Brooklyn Bridge'-motivet från www.bluebox.se . Satans vad snyggt det är!!!! 325 kr betalade jag för det....! Tycker ni att det är dyrt med ett duschdraperi för 325 kr??? Jag tycker inte det......Det var så satans snyggt, så jag hade nog köpt det även om det varit dyrare!


Näe, nu måste jag nog gå å duscha annars somnar jag nog sittandes....å det går ju inte för sig för det är ju onsdag idag, ONSDAG = GREY'S ANATOMY = inte helt okej att missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0