Ännu en dag har passerat.

Väckarklockan ringde vid 9 idag....trodde faktiskt att solen skulle skina så jag kunde ta en morgonpromenix. Men icke!
Läste tidningen i lugn och ro, sen kom storasyster och 2 av smådjävlarna in rusande, skulle visst lämna tillbaka bilen, tack!
Iom att jag inte hade något bättre för mig (jäkla väder), så började jag och ma måla källaren. Medan det torkade så käkade vi lite lunch å skjutsade hem storesyster & co, passade även på att köpa lite färg till elementen. Väl hemma kunde vi göra en andra strykning. Så nu är det klart.
Har även kört iväg en soffa och en gungstol till  S. Beställt tid för uttagning av p-stav = Torsdag 27/3 11.00. Vilket passar alldeles utmärkt iom att jag ska hämta E på skolan 12.00.
Har även gjort adressändring, börjat kolla på hemförsäkring...blir inte så dyrt för mig iom att jag e under 25.

Har väl inte gjort så mkt mer....tror jag! Räcker gott och väl ändå!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0