I seriously don't like her!

Tycker verkligen inte om Carola....så där, nu var det sagt! Tyckte inte alls att hon var bra i 'Så ska det låta' idag. Tyckte inte hon kunde texterna värst bra, hon sjöng inte nå vidare bra heller! Men, det är vad jag tycker, vill man tycka om henne så får man göra det! Vi lever ju i ett fritt land!.
Andra laget däremot :) I liked! Såg faktiskt ett program om hnm innan jag åkte till GC!

Fick mail om re-union på skolan i Holland. Infaller i oktober, ska bli så jäkla skoj. Hoppas att många kommer! Skulle va jätteroligt!

Snart är långfredagen slut oxå, har varit ganska lång faktiskt :/ Imorrn är det påskafton, vi kommer "bara" att vara 14 stycken här på middag, Owell det blir nog bra :)

Nu har jag lite ångest igen. VAD F-N SKA JAG GÖRA MED MITT LIV??????????

Bärjar med att sova på saken kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0