Imorgon är det fredag :D

Äntligen fredag! Woho!
Är lagomt slut i kroppen nu...menmen! Tycker ändå att jag sover nog mkt, men kanske borde sova ännu mer. vad vet jag.

Har väl inte så mkt att berätta om dagen, har ju typ bara jobbat. Åkte hem till E en snabbis efter jobbet, fick lov att fixa lite musik till morgon dagens bilfärd...resulterade i en maaaaaassssa skivor, woho. Men vem ska leka DJ om jag ska köra?!?....Owell, det löser sig. Hann även med en kopp te där...å så krama Bruce lite förstås!
Har iaf ställt fram allt som jag ska ha med till alla andra...så nut återstår det bara att packa till mig själv....dryyyyyyygt! Kanske är därför jag sitter här! Who knows!

Jag måste verkligen packa nu....annars blir det inge bra!

Såg förresten 5 älgar när jag åkte hem idag! 5 STYCKEN!!!! Kom ner trippandes för slänten och över vägen...stannade å kollade lite på mig oxå. Helt jävla sjukt! Typiskt nog så hade jag inte kameran i väskan...helt jävla galet!
Imorse när jag åkte till jobbet så satt jag faktiskt å undrade varför jag inte sett några älgar, är ju ute å åker dom tiderna på dygnet....! Ser Rådjur mest varje dag (dom har bosatt sig utanför vår dörr). Tyckte det va konstigt att jag inte sett en älg åtminstone. Kanske hörde dom mina funderingar ;), å tänkte 'att nu slår vi på stort', å så samlade dom ihop 5 st å inväntade min hemfärd....hahaha!

nu måste jag verkligen kila!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: carro

hahahaha så var det nog! :)
var de hem till tänger du såg dem? creapy. jag är jämt skitskraj att dom ska hoppa fram ur skogen o när jag kör själv , när de e mörkt! Tänk att få dem i knät!! uäää. mardröm! Kör försiktigt imorgon!! kram

2008-03-13 @ 21:52:44
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: lillesyster

Have fun in the flen =) love

2008-03-14 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0