John Blund på ingång!

Jajjemän, nu borde jag egentligen ligga i sängen....men icke! Blir ju aldrig så, owell shit happens!

Torsdag imorrn, woho! =2 jobbadagar kvar å sen e d helg....JIPPIE! Börjar redan få ångest för nästa vecka dock...börjar 06.00 på måndag...uuurrrrkkk! Så mkt för den lediga helgen lixom, haha.

Igår var E+sambo in å handlade lite, å idag var L in å handlade! Kul att se lite kända ansikten som man ser allt för sällan. Jag blir så glad då :D

Spenderat de 2 sista kvällarna m J, Varit lite jobbigt m allt man fått höra, men hoppas att det kommer en rejäl vändning snart! Stå på dig vännen! Det är sjukt hur människor får bete sig mot andra människor! kan man inte bara lägga av när man ser att man sårat någon så otroligt mkt, NÄE då ska man fortsätta trycka ner dom! En vacker dag så kommer LH få smaka på sin egen jävla medicin, å då jävlar hoppas jag att han kommer att må 10 ggr värre an vad han fått J att må d senaste året! KARLJÄVEL!!! Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag träffade på hnm nu, en storjävlafetingsmäll e vad han ska ha....Å där med basta! Damn it!

Näer ni, det får bli ett superkort inlägg idag....e faktiskt supertrött! Blivi lite dåligt med bloggandet den här veckan...jaja sånt som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0