Rastlös!

Rastlös så in i bomben! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Bli lätt så att jag småäter när jag är rastlös, men inte idag...var iofs nere och körde en raid i skafferit och kylskåpet men hittade ingenting som föll mig i smaken! Typiskt...eller bra kanske man ska säga :) Kanske blir lite O'boy iaf....har inte druckit det på hur länge som helst!

Har iaf packat lite mer, men nu har jag gett upp för dagen. Men nu då? Kanske en film? Mycket möjligt, men vilken...? Kanske 'I am Sam', var ett tag sen jag såg den...men den är bra! Orkar inte börja läsa någon ny bok...får bli efter att jag flyttat.
Eller så kan jag helt enkelt bara gå och lägga mig. Det är faktiskt en möjlighet det oxå, haha. Ska ju vara hos Fia vid 09.00 imorrn....så det gör ju ingenting om jag går och lägger mig snart...kanske...om jag kan somna! Vilka problem man har...haha!

Om jag inte somnar så får jag väl börja gå igenom badrummet och se vad som ska med....Varför göra klart ett ställe först liksom, haha!

Lite sorgligt att ta ut p-staven på torsdag...e ju liksom min 'pinne i armen'....menmen, så är det. Kan ju alltid sätta in en ny om jag saknar den allt för mycket.

Näehä, nu ska jag nog stänga ner den här apparaten för natten. Men lite O'boy och en tidning får det nog bli :)

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0