Sängen!

Trött som jag vet inte vad! Tidig kväll ikväll....skönt! Om jag kan somna, har haft lite problem med det den senaste tiden. Även fast man håller på att gäspa käken ur led så kan man inte somna in. Hoppas att det bli ändring på det snart....orkar inte annars!

Ingen film ikväll...börjar ju 07.00.....och det känns som att jag kan behöva all sömn jag kan få nu....helt jäkla galet!

Har inte sett mitt schema för nästa vecka än (påskveckan), men hört rykten om att jag ska jobba morgon....IGEN! Blir 3 morgon veckor på raken....tror ni att jag känner mig laddad...ICKE. Så gick det med min långhelg isf! Vi får väl se imorrn när jag kollar på schemat.
Hur som helst så tror jag att det blir en tripp till Flen till helgen, för att hälsa på syster+ sambo+ kattbäbis! Skönt att komma iväg lite! Å så har jag ju inte sett deras hus IRL, bara kort lixom. Å hur kul är det!?!
Får sätta mig i bilen direkt efter jobbet på fredag å böna ner till Flen, så jag hinner se 'Så ska det låta'...kanske ett stopp på Donkan i Hedemora för lite människobränsle! E ju lite av en tradition!

Näe om jag skulle ta å krypa ner i sängen kanske...eeeeh ja!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0