Blä och urk!

Tror att jag fått alla mina räkningar nu...urk...så nu är det bara att lägga in dom och vänta på att det dras från kontot.... Alltid lika roligt, eller inte! Sista betalningen på datorn, wieee!! And then it's mine, for real!

Skulle gått på promenad med P idag efter jobbet, men det vart inget med det. Så jag satte mig ute på innergården och läste en stund ist, och sen har jag mölat i mig en massa godis... bra där Sara! Haha. Men nu är det bara lakrits kvar, och det är jag inte sugen på idag :S

Jag tror att jag är lite kär i Maria Montazami ;)

Jag är förjäkla trött.... Vaknade av att det var fruktansvärt varmt inatt, snart dags att byta täcke... Och sen blev det ju inte bättre av att klockan ringde 05.45...Tjihhooo!
Jobb imorgon igen, sen ledigt 2 dagar iom att jag jobbar helg. Dock så ska jag till jobbet på möte klockan 8 onsdag morgon... Kulkul!!!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0