Gäääsp!

Jag är trött, känns det som en ovanlighet...? Nej! Har iaf jobbat 6 dagar av 8 nu, så jag börjar se slutet :D

Men det är sånt man gör som vuxen har jag förstått, tar ansvar, går till jobbet, betalar räkningar, tvättar, städar.... etc etc... Om man inte är miljonär vill säga, då har man lite mer valmöjligheter ;)

Men ibland undrar jag fan om det är värt det (jag vet att det är värt det!), kolla bara på lyxfällan... Folk skiter i att öppna räkningar, tar ett nytt lån för att betala av ett annat... You name it! Och det är ju faktiskt inte 'bara' TV, det är ju 'riktiga' människor, och dom människorna finns ju mitt ibland oss...! Dom lever ju precis som DOM vill, inte efter sin ekonomiska situation...etc... Det sjuka är att det oftast är dom som ser ner på mitt jobb... Screw you! Vad har du/ni att komma med egentligen! Vad ligger din/eran månadsinkomst på egentligen... JUST DET... Typ 0 KRONOR!! Kan ju säga att min är liiite mer än så...
And guess what, som jag sa innan, jag betalar mina räkningar i tid, inga anmärkningar, stadigt sparande... Mitt jobb kanske inte är så fruktansvärt spännande, MEN det är ett jobb, ett jobb jag kan gå till medans jag försöker komma på vad jag egentligen vill syssla med :)

Oh well, nu tappade jag tråden....

Puss

(skrev det här inlägget igår kväll... men blogg.se ville visst inte publicera det, så det kommer nu ist)


Kommentarer
Postat av: Nanna - flickan myndigheterna glömde.

Tack snälla för dina ord !!

2010-04-15 @ 12:58:16
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Postat av: Nanna - flickan myndigheterna glömde.

<3

2010-04-15 @ 22:51:45
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg

2010-04-16 @ 12:37:12
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0