Helgen i bilder :)


(Alla bilder är klickbara)

Helgen spenderades i Flen för att fira M's 1-års dag, en vecka för tidigt!


Invigning av nya skorna



Kom för en gångs skull ner i hyfsad tid, så vi hann med en hel del bus med lillen innan middag :)
Vart en massa chillande och mys. Kollade på första delen av flickan som lekte med elden, sen bums i säng innan vi alla somnade i soffan!

Morgonruffs???


Å lite mys med moster


Kan lova att vi hann läsa en och annan bok... Skulle lätt få alla rätt om jag fick en quis på 'petter och hans fyra getter' ;)

Vår


Då är en promenad självklar


Har man kalas blir det självklart tårta


Sen vart det grillat (yummie), monopol, och en del utflippat snack om antal sexpartners en kvinna har under sin livstid.... ;) Sara the slut... hehe
  
Man skulle kunna tro att inget ska kunna gå fel om man äger norrmalmstorg och centrum.... såååå fel man kan ha! Jag klamrade mig fast ända till slutet.... En tapper tvåa vart jag... Tre timmar tog det ;)

Vad gör vuxna när barnen/barnet sover...?



Spelar mario på wii såklart ;)

God morgon


Om man använder missens lekträd som garage får hon sova i tidningskorgen ;) Hon trivdes bra där med :D
 

Jaja, inte mycket text...hoppas bilderna talar för sig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0