Hmmm

Jag tror det har brutit sig in en katt i min lägenhet, och medans den var här så passade den på att kräkas på spisen.. ;)
Nej då...kanske inte var så iaf...
Det var, jag erkänner...Men jag kräktes inte, jag lovar...! Jag kan inte vistas i köket utan att göra en complete mess...!!! Och idag var inte annorlunda! Lagade pasta med pastasås. Såsen bestod av creme fraiche, krossade tomater, tonfisk...etc... Och det såg verkligen ut som något katten skulle äta och sen möjligtvis kasta upp igen ;) Ni får ursäkta, jag är inte så känslig :)
Jaja, det är gott iaf, och det är väl det som räknas..!!!

Varför är det ingeting på tv... Här har man jobbat hela helgen och vill bara softa i soffan framför en bra film eller nått, men nej då...!

Tvättid imorgon före jobbet, så jag kanske borde sova lite istället för att kolla på tv!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0