Lite senare

Nu är jag äntligen hemma igen...! Fika hos bror med sambo var som alltid supertrevligt!
Var väl hemma igen runt 15-tiden nångång...! Klev bara innaför dörren och tog upp telefonen, and guess what?!? Displayen hade visst slutat funka, men va great! Men med ett semi-bra minne kunde jag lista ut när jag sist pratat med lillasyster och klicka fram och ringa henne. Så det var bara för henne att dumpa sambon och vända om för att hämta mig... tjiho! Startade om telefonen under tiden, vilket tog en eviiiiiiiighet! Displayen funkade igen, men orka chansa. Så vi åkte till blnge och lämnade in min kära tfln :( Fick med mig en nokia hem så länge :( Får se hur lång tid det tar den är gången, förra gången var jag utan min tfln i en hel månad :(

Skulle behöva sova middag... Men jag brukar inte vara så bra på just det!  Och klockan är ju trots allt snart halv 6... onödigt att sova nu! Jobbar morgon den här veckan, tjoho...typ!

Äsch, kanske ska laga lite mat så jag får matlådor till imorgon och tisdag :D

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fortfarande arg? Det är jag! Puss

2010-04-18 @ 21:01:38
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0