Söndag

Snart är helgen förbi, igen! Tiden går så fort att man inte ens hinner bli galen ;)
Jobbade fredag kväll, var suuuupertrött när jag kom hem. Så det vart mat, glo på tv, slog på Jeff Dunham *humor*, men jag tyckte nog inte att han var så rolig i fredags, för jag somnade ganska så snabbt :S

Vaknade 5 i lördags...5!! WTF!
Jaja, bara för att man är vaken så behöver man ju inte lämna sängen, eller hur? + att tidning hade ju kommit :) Slumrade till mellan 8-9, men sen var det kört... Jaja, vad hände sen?? Inte mycket tror jag, åt frukost, duschade, diskade...städade INTE! Är det det enda man gör här i livet...städar, städar, städar... Eller? Jag brukar hoppa över det ibland ;) Nu är väl inte det världens katastrof, känns ju som att jag är på jobbet hela tiden ändå, så det enda som samlas på hög är ju dammråttorna....... ;)

Träffade lillasyster efter att hon slutat jobbet vid 14-tiden. Vart en lunch på stan, tacotallrik.... Guess if we were happy :D Sen en runda på stan, vilket betyder 3.5 minut i den här stan ;) Skulle ju fika oxå, men iom att vi ätit oss proppmätta så köpte vi med oss fika hem ist för att fika på stan :D
Fick dock lov att springa hem i spöregnet, det var härligt!!! Eller va'... MEN, det snöade inte iaf!
Väl hemma fikade vi och körde lite trashtalk...:)
M kom och hämtade oss vi 18-tiden.
Hem till dom, fixa mat, grillat <3... Det är riktigt kärlek det!!! Dock var det dom som fixade maten och jag latade mig i soffan! Eller, jag blandade iofs dippen :D And I did it gooooood!!!
Mat och tv tittande. Sen drog vi igång rullen 'Paranormal Activity'... Sweet Lord Jesus!!! Haha, scary shit! Se den... 

Idag sov jag ända till halv 9 :D:D:D:D:D
Har tänkt ända sen dess att jag skulle ta en promenad i det fina vädret... Yeah right! Vilket inte fallet, för bror ringde precis, så nu drar jag iväg på lite fiiiiiika :D Jag skulle kunna leva på fika <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Nanna

TACK!!

2010-04-18 @ 16:53:02
URL: http://youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/
Postat av: Em =)

The dipp was gooooood =) thanks for a lovely weekend!

2010-04-18 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0