Tjoho, jag kommer aldrig att bli klar...

Så känns det iaf!
Hur mycket kläder och skor kan en människa behöva..? Den tanken har slagit mig minst 2½ gång idag.... Men en klok vän fick mig på andra tankar när han sa -DU behöver så mycket kläder och skor Sara!
Och jag tror fan att han har rätt :D

Men none the less, det är inte så jäkla kul att vika in allt som man skulle kunna tro ;)

Idag har E & M varit här och plockat upp grejer, skruvat ihop sängramen, sängborden, vardagsrumsbordet..etc etc. Medan jag var i gamla lägenheten och städade! GULD VÄRT!!!! Thx a bunch!
Jag är KÄR i min nya säng... Har dock inte sovit i den än, så jag vet inte om den är skön... Men den är så jäkla snygg :D:D:D Haha!

Imorgon är det visst lön :) Just on time :D Kan behövas efter semestern... Vart ju lite shopping i Staterna, nähä!
Jag skulle nog bli den gladaste människan EVER om dem öppnade 'Forever XXI' i Sverige :D

Näemen, om jag skulle ta och vika in det sista kanske. För just nu är heeeeela min SNYGGA säng full i kläder!

Pöss

Kommentarer
Postat av: emma

you r welcome ;)

2010-08-27 @ 12:51:39
Postat av: Jenny

Bilder på nya lyan tack! Puss

2010-08-27 @ 19:12:36
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0