2:a februari

Jajjemän, 2: februari...tiden går alldeles för fort...!
Skulle blogga igår efter jobbet, men jag och blogg.se kom inte riktigt överrens... ;) I-lands problem ;)
Likasom igår ringde klockan vid 7.55, men till skillnad från igår så släpade jag faktiskt mig iväg till gymmet :D *CREDS*....! Gick bra, jag blir lika förvånad varje gång över hur lätt det går så fort man kommit dit!

Känner mig lagomt sliten efter helgen fortfarande, men det är "bara" fyra dagar kvar till helgen nu ;) woooopei!

Våren skulle gärna få komma nu, känner ett behöv av att få träffa lite folk... Vill att uteserveringarna ska öppna, att det ska bli mer rörelse överallt... SNÄLLA!! Men nu är det inte långt kvar...förhoppningsvis iaf!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0