Amanda Jenssen,

I think I love you ;)
Konsert i fredags, Amanda Jenssen som ni kanske fattar :D Det var så jäkla bra! Jag har inte lyssnat så där överdrivet mycket på hennes musik, utan typ bara det som spelats på radion... Men Oh My God! Det var helt jävla underbart... Så det blir nog till att klicka hem hennes skiva tror jag :D
Efter konserten så gick vi hem till M och drack lite vin *uppskattat*... Jag knallade väl hem vid en halv 3 tiden och kände att det vart alldeles lagom, lite sömn sen fit for fight igen... ELLER HUR!!! T ringde när jag var på väg hem, och dom var på väg hem från krogen och undrade om jag ville komma förbi och snacka lite.. Sure, tänkte jag, klockan var ju bara halv 3 ;) Sisodär 2½ timme senare klev jag innaför dörren hemma :S Tidningen hade redan kommit, haha, fint!
Hade glömt stänga av väckarklockan så den ringde 9.15.... gaaaah! lyckades slumra till lite, men inte riktigt somna in... 10.15 ringde syster s... Och en stund senare ringde hon igen. Jag packade min väska och följde med henne och lil' o hem till mor och far. Där vart det mest bus, mat, slapp....mera bus! Tidigt i säng.. nähä!
Idag har vi busat lite mer ;) Har även hunnit med en fika hos E och M, sen vart det årsboksslutsinventering för hela slanten... wooopei! Som vanligt vart jag kvar längst (förutom DC och BC), men idag vart det bara en timme längre... Och det betyder ju faktiskt att jag får betalt för en timme mer än dom andra ;)
Pizza till middag :D
Och nu blir det nog bara soffläge hela kvällen... :D
Hade väl helst haft sällskap, men vet inte av vem... :(   Det löser sig!!!!

 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0