Damn it..

Sitter här och skriver lite....Vad gör jag, JO jag slinter med fingret och raderar allt, haha! Hade iofs inte skrivit så mycket, men ändå!

Helgen har varit realtivt lugn... Tycker fortfarande inte att fredagsmys är helt okej när man inte ska jobba helg! Hade hellre ägnat att kvällen åt annat... Sånt som vuxna gör ;) Aja, det här lilla behovet jag kände kunde ha spårat ur totalt... Man får såna konstiga idéer, haha! Tänker inte gå in på det här, men jag och T fick oss ett gott skratt iaf!

Tanken var att om jag kom upp i tid skulle jag prova på yoga! Men sovmorgonen vann :) NÄHÄ! No surprise! Åt frukost med T på stan vid 10.30. Sen strosade vi runt på stan nån timme. Det vart ett par svarta skinny jeans, ett par sneakers, ett skärp och en t-shirt för mig :D
Vid 14-tiden träffade vi A och fikade med henne...nice! Klev väl innanför dörren igen vid en 15.30, heldag med andra ord! Kilade ner i tvättstugan, och tro på f-n, det fanns en tvätttid 16-20 :D Fy tusan vad härligt! Så som singel i Falun spenderar man lördag em/kväll med tvätta ;) Messade lite med lillasyster, och hon undrade när jag skulle komma och kika på nya lägenheten! WTF, det hade jag totalt glömt bort... Hur man nu kan glömma bort att ens syster flyttat, haha! Jaja, hängde upp det sista i tvättstugan och tog en promenad hem till dom..! En snabbis in på affären för att inhandla lite fikabröd :) Jättemysig lägenhet :D Å så blev det lite (MYCKET) skvaller, stackars M... Men han vet ju hur det är, haha! Jag blev även kvar där på middag *supernice*. Såg även melodifestivalen, sådär måste jag ju säga at det var.... Dolph är ju bra iaf *ILOVEHIM* Sen traskade jag hem igen, plockade upp tvätten, men hade inte ork att vika in den. Hoppade istället in i duschen...! Pysslade lite i väntan på att T skulle komma hem från jobbet....*väntaväntaväntavänta*. Till slut efter många om och men kom hon hem, och traskade hem till henne med en påse öl :D Sweeeeet! Vart lite skvaller även där....eller vi ventilerade!
Väl hemma stupade jag i säng, självklart med teven igång....fick för mig att jag startat timern (varför jag satte på teven i första hand vet jag inte, jag gör dock det när jag är lite på lyset), klockan 8 ringer S och lil' O... -Sover du, när hade du tänkt gå upp egentligen!!! Haha ja...9!!!! Haha. Jaja, stängde av teven och sov en timme till. Vid 9.30 hämtade dom upp mig och vi åkte till lager 157. Det blev 3 linnen :)
Sen åkte jag med mamma hem för att fixa över korten jag har på deras dator till skivor, MEN vajsing med datorn så det blev inget. Fick mat iaf! Nu håller jag på och organiserar mina garderober.....går sådär måste jag erkänna...! Skulle även gå till affären efter 'the city'...men nej, har inte kommit iväg än då....!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hittade du någon pasta på Ciytjouren? Puss

2010-02-07 @ 20:39:45
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0