Deppig....

...Eller är jag bara trött i ögat?!?

Jaja, ledig 2 dagar nu... Det är ju skönt iaf!

Jobbat 7-15.30 idag, sen fick jag fin besök av syster S och lil' o..eller hon har ju fyllt 2 nu, så det är stora O ;) Dom hämtade mig på jobbet, sen fikade vi :) O tyckte iofs att det var roligare att flytta runt saker i mosters lägenhet, fint som attans vart det iaf! Räknat mosters miljoner har vi oxå gjort ;)

Morgondagen är oplanerad men ändå inte. Har erbjudit mig att vara hundvakt, men hur det blir med det får vi se imorgon...! Om jag inte blir med hund så åker jag t/r till Arlanda...woooopei. Det är nån som kommer hem från Argentina och vill ha hämtning....Yeah Right... ;)

Jag borde gå och diska klart, men orka.... snart... Måste komma ihåg att poppa ett piller oxå...Det glömde jag visst igår :S Men även fast jag var mer sovande än vaken (typish 05.00) så räknade jag ut att det var ingen fara så länge jag tog det innan jag kilade iväg till jobbet... Och det gjorde jag :D *I'm too good*.

Jag behöver en plan...! Vad vill jag göra? Vad vill jag syssla med i framtiden? Vill jag egentligen vara kvar i Falun? Vill jag ens vara kvar i Sverige? Jaja, det löser sig...men inte av sig själv...tyvärr...!

Tror det blir en tidig kväll!

Jaja, ett piller och diska klart, sen blir det lite tevetittande från sängen... Blir nog inte många minuter :S

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0