Grey's Anatomy <3

Det är kärlek det :D

Orkade inte blogga igår efter jobbet...!
Iaf, jag spurtade iväg till doktorn... Fick vänta till 10.30 då jag fick komma in till en barsk doktor från Sthlm... För att göra historien kort så kunde han inte säga så mkt för han visste inte hur mitt ansikte såg ut i normala fall (Well, not like this duuuuh), nu hade svullnaden iofs gått ner ganska mkt på utsidan sen jag vaknade men det var ju för tusan klockan 08.00...och jag kom till hnm 10.30 NO SHIT SHERLOCK!!! Jaja, trött med ett jävla illamående försökte jag väl få fram vad fan det var som var fel. För det kan ju inte vara normalt att vakna med ett ansikte som ser ut som en plastikoperation gone bad!!!! Really!!! Jaja, jag fick recept på nå allergimedicin och kortisontabletter.... Och nästa gång det hände så skulle jag komma direkt dit och inte boka tid....!
Fick sen gå och lämna blodprov för att se om jag är allergisk mot något... Om inte annat kan det kanske visa vad som är fel....!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0