Kväller

Nu är det tamefan snart kväller för mig...! Är så sjukt trött...! Man kan kanske tycka att det är onödigt att gå upp klockan 8 bara för att hinna träna innan jobbet om man är trött. Men nej så är det inte, jag skulle vara precis lika trött ändå! Skönt att få träna lite också :) Det behövs kan jag lova! Tror att det blir träning imorgon oxå, och så tar jag sovmorgon på torsdag... Och träning på fredag igen, ska träffa tränar'n då, wooopei! Hade en liten svacka förra och förrförra veckan...var förkyld och allt var allmänt piss :S
Men nu är jag på G igen :D Tror jag iallafall...

Har så satans ont i min ena nagel (?) eller hur man ska säga... Igår gjorde jag något så en nagel typ skivade sig och bara var ivägen... Så istället för att sätta ett plåster runt den och låta den växa så jag kunde klippa av den, så tyckte jag att det var en bra idé att 'riva' av den....!!! AAAAAOOOOOOUUUUUCH! It hurts...itfuckinghurts...! Så mitt ena pekfinger är totalt handikappat, nageln är av så pass långt ner att det gör swijnont varje gång man kommer åt något...! Menmen, jag har bara mig själv att skylla!

Vart akut trött på jobbet idag vid 17-18-tiden... Det var nästan outhärdligt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen.... Jag kunde seriöst somnat stående...! Men som sagt, sovmorgon på torsdag ;) Wehey! Jag borde sova nog mycket tycker man, somnar nästan på en gång när jag släcker vid 00.00...å så ringer klockan typ 7.55.... Men vad vet jag...! Kanske måste 'sova ikapp'..... Eller nått!

Håller på att slå knut på mig själv också.... ISUCKBIGTIME :S  Det ger sig :D Det tror jag det.... Tänk bara om det kunde vara sommar nu... Vore in't dä fantastiskt... :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0