Premiärtur!

Jajjemän :D Junior klarade uppkörningen idag :D:D:D
Så när han var ute och gjorde sig bekant med vägarna (I morfars bil! ;)), så fick han gott och väl hämta moster på jobbet :D
Han är så duktig!!!! Gick galant, jag satt och messade med hans flickvän (!) och han körde... Gick så bra så! Jag blir så stolt!!!
B var in på jobbet med P och lilla R *trevligtvärre:)* R är tossig värre, liten spillevink som var suuuuupersprallig idag. Skrattade tom åt mig, har aldrig hänt förut :D

Hann vara hemma en liten stund, sen vart jag bjuden på fika hemma hos M,C&L :D *mys*. Dom drar så lägligt iväg till GC på onsdag, inte avis alls ;) Lilla L började iaf inte gråta när hon såg mig idag, satt tillochmed i tant Saras knä....2ggr!!! :D

Nu blir det 'Familjen Annorlunda' för hela slanten :D

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

ja du nu kommer han att skjutsa allt & alla överallt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0