Saftblandarnas paradis....

Snösnösnösnö.... Blir det till att lyssna till plogbilarna inatt måntro...? Det märks! And guess what, det ska komma mer snö... Wehey...Doesn't that just make us suuuuuuuper happy ;) Nu ska jag försöka se det positiva i det här... Tänk om det hade varit november....Då hade vi haft fleeeera månader kvar av detta! Men nu så har vi förhoppningsvis bara några veckor kvar :D Men man vet aldrig.... Vi kanske har vinter ända till midsommar ;)

Helgen var lugn, skönt!

Skaffa en karl... Är inte det bland det konstiga folk säger till en... Jag menar hur enkelt är det att 'skaffa en karl' egentligen...! Det låter ganska dumt tycker jag...! Det är väl inte något man kommer på det en dag och sen går ut och 'skaffar' bara sådär.... Am I right or am I right!?

Skar mig i fingret idag.... AOUCH!!! Det kom en massa blod :S What to do!!! ;)

Nej ni, nu ska jah borsta tänderna och lägga mig sängen...ev. träning imorgon ifall jag inte vaknar på tok försent, för imorgon så ställs ingen klocka.... Inte efter jobb hela helgen :)

OJ, nu åkte en tut-tut bil förbi.... shhhhiiieeeeet maj-britt...


Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det verkar aldrig ta slut ... Skotta är inte kul längre, finns ju ingen plats att lägga snön längre

2010-02-21 @ 21:38:18
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Slimpen

Haha, nej jag förstår det! Fick världens chock idag, dom två stora snöhögarna på parkeringen vid jobbet har visst blivit EN MEGASTOR HÖG!!! Galet... Ska nog bygga ett snöslott imorgon efter jobbet ;)

2010-02-21 @ 21:44:11
URL: http://slimpen.blogg.se/
Postat av: Anna

kan skicka in mina små snömonster dom är "bäst" på att leka i snöhögar !!!

och på tal om snöskottare så är jag överlycklig för här har dom skottat trottoarerna medans det var ljust annars brukar det bli mellan 12 - 2 ungerfär & jag är inte särskillt SKOJ utan min skönhetssömn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0