Snörvel, snörvel, snörvel...

Lite snuvigt var det här... men det kom precis nu, så det försvinner nog ganska så snabbt..!
Ingen tandläkare idag :( Hon var visst sjuk.. Men jag fick en tid redan imorgon :) Så det var ju skönt iaf, behöver bara gå en kvart tidigare från jobbet...suuuper!
Så nu sitter jag här i min säng och försöker motivera mig själv till att göra nånting vettigt...men oooorka! Ska inte vara på ansiktsbehandling förren 13.30 *suck*
Såg precis att solen skiner :D:D:D:D:D:D
Tänkte dricka en kopp té, sen dra på mig varma kläder och ta en promenad och njuta av det fina vädret... Dels ska det snöa hela helgen (typ), och så ska jag ju jobba heeeela helgen så det blir inte många utetimmar då...!
 
Gick inte och la mig i tid igår heller, även fast jag var trött... typish!
Ägnade lite tid åt väldigt Ogenomtänkta och ej så anständiga sms *oups*, tröttnade ganska så snabbt, när det var relativt segt på andra sidan..... Orka vänta på något som bara är tillfälligt...EH NEJ!
Så jag drog på mig vinterskorna, mössan och allt vad det innebär och tog en promenad hem till P, drack en kopp té och nån öl, snackade skit och kollade på lite 'South Park' och 'Weeds'... FUN! Drog mig därifrån innan jag hann somna på riktigt, för jag hade ju tandläkartid nu på morgonen...HAHA in my face! Trevligt var det iaf, skönt med en kompis som har samma sjuka humor som man själv har ibland...haha. Jaja, jag stappla väl innanför dörren vid en 3-tiden....fiiiint! Man lever dock bara en gång ;)

Fikadate inbokad med T vid 17 idag... Nice :)

Nej ni, nu ska jag kika över mina finanser och hoppas att dagens 'kalas' och morgondagens 'kalas' INTE går på alldeles föööör mycket kulor... :) Det löser sig :D
Det drabbar ju ingen fattig! MEN det kanske gör mig fattig, haha! Äh, lön nästa vecka, wehey!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0