Helgen avklarad....

Jag har överlevt helgen :D YAY!!! Igår tror jag folk glömde att det var mitten av januari och pengarna sinar... Vi hade iallafall GRYMT mycket folk! Man skulle kunna säga att jag var ett i-lands problem (haha) när jag kom hem, allt var jobbigt. Stackars mig för att jag är trött efter att ha jobbat, det är drygt att jobba heltid och få pengar varje månad. Stackars mig som faktiskt bara kan ta plånkan i fickan och gå och handla mat när jag inte orkar laga mat.....etc...! Det var fan synd om mig igår...!
Inte fullt lika trött idag...men det hinner väl komma... Kvällen är ung...!!!

Blev hämtad på jobbet idag :D Sen var vi på 'Snabba Cash'....Jag ÄR kär i Joel ;) <3

Jaja, är fortfarande lite beat så hela jag går på halvfart...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0