Jag blir så trött...

Vaknade 11.00....11.00!!!!! WTF!!! Det är inte helt okej...! Men jag antar att det behövdes..! Sitter här och snörvlar lite :( =ingen träning med andra ord :(:(:(:(:(
Menmen, det är väl inte hela världen egentligen, jag har ju ett ganska fysiskt jobb, så jag rör ju på mig varje dag + att jag faktiskt går till och från jobbet! Inte samma sak jag vet, men motion är motion, även fast det bara är 'vardags motion'...!

Lägenheten ser bebolig ut, det enda som skulle behöva göras är tvätten...ska se ifall det finns nån ledig tid imorgon...! Hatar att låta det gå för länge.. Hellre att jag tvättar ofta och bara 2 tvättar varje gång än att jag väntar och har typ 8...+ tvättar! Sjukt egentligen, det är då (när man har suuuupermycket tvätt) som man faktiskt ser hur mycket kläder man egentligen har! Garderoben ska inte vara full om man måste tvätta 8+ tvättar, och har en massa kläder utlånade... PÅ RIKTIGT! Får se det som dagens i-lands problem :D Menmen, man lever bara en gång, å det kommer säkerligen komma en dag när jag inte har fullt lika mycket 'spending money' som jag har nu! ;)

Om jag skulle göra ett försök att komma iväg och handla lite kanske...kanske! Ikväll blir det tacos tror jag, var meningen att jag skulle äta det igår, men jag var förjävla trött och deppig så det blev keeeeebab istället, men det var inte gott heller.
Iaf, handla lite, och sen blir det fika hos M,C&L :D *mys*. Kanske ska svänga ihop en kladdkaka! Bakade ju Chocolate chip cookies förra veckan, men dom är sluuuuut *yummie in my tummie*.

Fortfarande lite deppigt här, men det hör till tror jag! Sen kan man ju alltid go the easy way out och ringa någon för sällskap... But not this time ;)  I will be just fine :D

Anyway...handla var det... :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0