KramKompis....

Det önskar jag mig en :D Undra om man kan beställa en sån på internet ;)
Förvirrad är jag oxå, men var det något nytt.... nej... och speciellt inte när det gäller den här grejen :), men jag har vant mig.... Det hör liksom till...typ! Och nu när jag har förstått att det inte kommer att bli någon ändring så går det bra...Förutom att jag titt som tätt blir lite förvirrad :) Men det hör ju lite till min person... :/

Skulle inte sitta helt fel med en utlandsresa nu :D Tänk vad skönt att ligga på en solstol med något läskande i handen :D Love it!!!
Semsterschemat håller på att planeras, jag får välja mellan juni eller augusti...blir nog augusti tror jag, då blir det iofs juni nästa år..... Det är långt dit ;)
Så jag tror att det får bli 4 veckor i augusti :D Så har jag 2 veckor kvar att förbruka, eller inte förbruka :) Det märks.

Jag har ca. 2-2.5 meter till sängen från soffan, men just nu känns det som minst 100 mil.... Och så måste jag ju borsta tänderna oxå, och det ligger ju åt andra hållet.... Det är synd om mig nu!!! Hur som ska jag nog dricka en kopp té till.....så det är nog inte så synd om mig iaf :D

Tisdagar måste ju vara sämsta tv-dagen...EVER, eller fredagar och lördagar är väl inte så överdrivet bra heller.... Just nu sitter jag och kollar på 'Jag ska bli en stjärna', Funkar att kolla på, är ganska intressant.

Nu lite te :)


Kommentarer
Postat av: Bea

HEHE jag kan vara din kram kompis :) Är det bra annars? kram

2010-01-14 @ 21:52:08
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Anna

& jag följer med och dricker paraplydrinkar NU !!!

Postat av: Slimpen

Titt' man kan ju fixa allt på internet ;)

2010-01-21 @ 22:18:38
URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0