Sådärja :)

Nu har jag dammsugit och moppat nästintill heeeeela lägenheten :) Jag är så duktig. Mina grannar måste undra lite vad det är jag håller på med... När jag dammsuger och moppar så ska det göras på riktigt, soffan ska fram, sängen ska flyttas....you name it! Så det blir endel släpandes och kånkandes...på och av med dammsugaren....MEN det blir rent :D Det enda jag har kvar nu är badrummet, men det tar vi en annan dag :) Haha, som vanligt med andra ord...!

Efter städningen så skar jag upp ananasen, YUMMIE!!!! Och självklart öppnade jag doodles påsen....och då skulle man kunna tro att det är någet helt åt pipsvängen galet med mina smaklökar, ananas+krokisar... WTF?!? Men nej då, som alla riktiga cheeze doodles lovers vet, så måste man öppna påsen ett bra tag innan man ska äta....det bästa är krokisarna som finns kvar dagen efter.... LOVE IT!!!

Fick även snabbvisit av E+M, dom skulle på bio (Snabba Cash), men var klara tidigare med middagen än planerat, så dom kom och höll mig sällskap en stund *nice*. Två besök på en dag, I'm darn lucky today.

Mitt öga har gett upp igen. Fick en antibiotika salva för en vecka sen, som skulle användas 2ggr dagligen i sex dagar.. Den funkade väl okej, vart väl lite bättre iaf....tror jag... MEN vad jag bedrog mig... Mina ögonvitor är inte längre vita...har väl inte varit det sen den här skiten började, men igår och i förrgår var det iaf på väg åt rätt håll, trodde jag! Nejnej, nu är 1/3 röd :) och 3/4 rosa-aktiga....... faaaaaantastiskt.... eller nått.
Jaja, det är som det är, jag får ringa sjuksyrran first thing monday morning, YAY!!! Om det inte blir värre under helgen!
Å jag som inte brukar vara sjuk.... What's wrong with the World?!! Kan det vara svinsprutan? Om jag inte tagit den, hade det varit värre då eller ingenting alls?!! Well, I don't know...Hursom, det löser sig nog tror jag ;)

Nehej ni, nu ska jag äta lite doodles och kolla på tv, sen blir det sängen.... Jobb imorgon :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0