Solen värmde idag :)

Helt fuckingjävla underbart :D Det var så skönt!!! Synd bara att man fick lov att jobba hela dagen :( Men man känner att det är på väg åt rätt håll..... WOPEEEEIIII!!!!

Tänkte att jag skulle prova på yoga idag...synd bara att jag läst fel och trodde den började om en timme och en kvart.... Den börjar om 10min......så snabb är jag inte! Damn it! Jaja, det är nog ödet, är onödigt att jobba med träningsvärk imorgon....kommer nog bli allt annat än lungt!!! Eller ja, det hoppas jag på iaf!

Fikade med T igår *mys*, sen skulle vi bara förbi och säga hej till hennes sambo på jobbet, HAHA, troligtvis, slutade med 3 öl och lite tilltugg *tack*.... Det går ALLTID lika bra för oss....haha, not! Imorgon ska jag våldgästa dom :D Jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt/jobbigt....etc att laga mat när jag kommer hem från jobbet på lördagar, det blir ALLTID något från pizzerian.. :( Men inte imorgon, för då ska jag hem på middag hos T&T :D *tack&bock*.... Love it!

Låg ett kort från tandläkaren på dörrmattan när jag kom hem, nice. Funderade när det skulle komma. Ska dit den 18:e februari, tror tom att jag är ledig då, skönt att slippa behöva byta tid för en gångs skull.

Imorgon ska lillasyster sitta 'husvakt' åt min lägenhet medan jag är på jobbet ;) Stackarn är sjuk, och dom ska hålla på att flytta hela helgen. Så istället för att vara hemma och vara ivägen hela tiden så får hon ligga i min soffa och smitta den! I'm far to kind!!!

Skulle ju på ansiktsbehandling idag, men stackarn hade blivit sjuk så förhoppningsvis blir det någon gång nästa vecka :)

Nej ni, nu ska jag duscha och sen plocka undan lite....!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0