Torsdagkväll...

Behöver jag säga nå mer ;)
Jobb imorgon 13-20.15 :D Helt okej..... Om jag vaknar i tid och inte vaknar nysandes och hostandes om vartannat så ska jag nog bege mig till gymmet :D Skulle vara skönt att röra på sig lite, men jag får helt enkelt vänta till imorgon.

Fick en överjävlig huvudvärk på eftermiddagen och den har inte släppt än, har troligtvis druckit för lite, som vanligt med andra ord. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att dricka nog mycket under dagen....!

Lite sällskapssjuk börjar jag bli oxå.... Nu är det illa alltså ;) Ännu ett i-landsproblem i mitt liv, haha! Menmen, man kan inte få allt här i livet... Allt har sin tid! Och just nu är jag väl inte en sån jättetrevlig människa att umgås med heller.... Det enda jag gör är att äta, sova, jobba, duscha, och eventuellt tränar jag om tillfälle ges... Sen finns det inte så mycket tid kvar att disponera ut...! Men det skulle inte vara helt fel med lite myspys...!!!

Borde egentligen ha en vattenkokare vid soffan ;) För vem orkar gå till köket och slå på vattenkokaren ;) Ännu ett i-landsproblem....!

Snart är det fredagsmys :D Fyfajsiken va gött att det bara är arbetsdag kvar tills det är helg!!!

Dåligt med bra prgram på tv.... :(

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0