Bra humör...

Jajjemän, idag är jag på bra humör :D
Kan vara för att jag bara haft och göra med trevliga männsikor den här veckan... (2 dagar, I know..).
Igår var jag på MIO och kollade på sängar... Flyttar ju till större lägenhet och då behövs en riktig säng. Iaf, irrade runt där i min ensamhet och priser och dylikt snurrade runt i huvudet, gick upp till informationsdesken/kassan (??), och fick hjälp av TVÅ supertrevliga butiksbiträden (??)..! Bara trevliga människor på jobbet.. Och idag ringde jag tele2 och fick prata med en supertrevlig tjej där... Life is good... Härligt med trevliga människor tycker jag :D

MEN, vad tusan ska jag äta till middag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0