Ett mörkt moln lokalt över Sara....

Jag är så JÄVLA pisstrött på allt just nu! Falska människor är fan det värsta som finns, man vill inte ha såna i sin omgivning, dålig energi är det enda dom ger ifrån sig *urk*... Sen människor som inte vet vad dom vill är väl inte så jävla goa dom heller. Sluta vela för fan, vuxna människa! Säg då hellre nej, för då kan man bespara andra människors känslor...!!!! PERHAPS!!!!

Fel stad bor jag i också, känns som att jag har gjort mitt här... For now! Första tanken som slog mig när det vart klart att E skulle ta över min lgh var '-Fan vad NICE, freedom. Jag skriver inte på nå papper för nya lgh OCH säger upp mig från jobbet och drar.'
Meeeeen, det gjorde jag ju INTE naturligtvis! FELFELFELFELFELFELFELFELFEL! Skulle ha gjort det, follow your instincts goddamnet woman!

Vem fan behöver pengar om man inte är lycklig!!!???

Jaja, semester om 3 VECKOR!!! Kommer att spendera så lite tid som möjligt i Falun... Träffa en massa underbaringar, och hoppas att jag kommer tillbaka till en klarblå himmel ;)

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0